Mid Season Sale: heel veel winterse artikelen toegevoegd + €10 korting per aankoopschijf van €60*

Ons Customer Care Center blijft voor jullie klaar staan



Van maandag t.e.m. vrijdag van 9u t.e.m. 17u:

- via chat op www.jbc.be

- via Whatsapp +32 (0)471 06 25 36, voeg het nummer eerst toe aan jouw contacten

- via e-mail: customercare@jbc.com


Vaak gestelde vragen

Ik heb mijn pakje in de winkel laten leveren, wat nu?

Klanten die hun bestelling in de winkel hebben laten leveren, krijgen deze gratis thuis toegestuurd. Is jouw thuisadres onvolledig of gewijzigd neem dan contact op met ons Customer Care Center.



Hoe kan ik mijn pakje retourneren?

° Via onze winkels: onze retourtermijn wordt verlengd t.e.m. 14 dagen na de heropening van onze winkels.

° Via koerierdienst:

- Heb je geen GLS-label? Neem dan contact op met onze klantendienst.

- Geen GLS-punt bij jou in de buurt? Dan mag je ons jouw bestelling terugsturen via een transporteur naar keuze en naar volgend adres: JBC, Centrum Zuid 3401, 3530 Houthalen. Bezorg ons een bewijs van jouw gemaakte kosten via customercare@jbc.com en we zetten deze graag om naar punten op jouw klantenkaart.



Hoe zit het met het verjaardagsboekje van mijn kids?

Het is momenteel niet mogelijk om de verjaardagsboekjes te verzenden. Je kan de verjaardagsboekjes van de kids gaan afhalen in jouw JBC-winkel bij heropening van de JBC-winkels.



Oei, ik wil een ander verzendadres opgeven, kan dat nog?

Van zodra je pakje onderweg is, krijg je van GLS een mail met een track & trace link. Via deze link kan je je leveradres aanpassen. Hou deze e-mail dus goed in de gaten!


Bekijk hier alle meest gestelde vragen