Stickeractie: tot -40% op de hele collectie! Info

Stickeractie: 10%, 20%, 30% én 40% korting op de hele collectie! Meer info

Ons Customer Care Center blijft voor jullie klaar staan



Hieronder vinden jullie onze aangepaste openingsuren, je mag ons altijd contacteren voor jouw vragen.

- Van maandag t.e.m. vrijdag van 9u tot 17u

- Op zaterdag van 10u tot 16u.


Vaak gestelde vragen

Hoe kan ik mijn pakje retourneren?

1) Via onze JBC-winkels: Je kan je artikel retour brengen in één van onze winkels binnen de 30 dagen na heropening (maandag 11/05).


2) GLS: je kan je pakket retour sturen via GLS. Heb je geen retoursticker in je online pakket, dan kan je ons Customer Care Team contacteren.



Oei, ik wil een ander verzendadres opgeven, kan dat nog?

Van zodra je pakje onderweg is, krijg je van GLS een mail met een track & trace link. Via deze link kan je je leveradres aanpassen. Hou deze e-mail dus goed in de gaten!



Hoe zit het met het verjaardagsboekje van mijn kids?

Momenteel is het niet mogelijk om de verjaardagsboekjes te verzenden, maar je kan de boekjes in jouw favoriete JBC winkel ophalen.



Ik wil een artikel bestellen maar mijn maat is niet op voorraad, kan ik het in een winkel reserveren?

Op dit moment kunnen we geen reservering doorgeven aan onze winkels. We proberen onze webshop zo veel mogelijk aan te vullen. Houd de site dus goed in de gaten, wie weet is jouw maatje snel weer beschikbaar!


Via telefoon- bel naar 0800 17 98 2

Via WhatsApp - voeg toe0471 06 25 36

Via e-mail - stuur een mail naarcustomercare@jbc.com