Move it, move it! Wij verhuizen! Onze webvoorraad krijgt dit weekend een nieuwe thuis waardoor onze leveringen mogelijk wat vertraging oplopen. Wij doen ons best om alles vlot te laten verlopen.

 

Move it, move it! Onze webvoorraad krijgt dit weekend een nieuwe thuis waardoor onze leveringen mogelijk wat vertraging oplopen. Wij doen ons best om alles vlot te laten verlopen.

Betaalmiddelen


JBC doet zijn best om een zo goed mogelijke service aan te bieden, ook op het gebied van betaalmiddelen.
Daarom kan je bij ons kiezen voor de betaalmethode die het best bij jou past:

Betaal je graag met kredietkaart, dan kan je kiezen voor Visa of Mastercard.
Heb je liever bankkaarten, dan kan je betalen met Bancontact of Maestro.
Gebruik je liever geen betaalkaart, dan kan je steeds betalen via Paypal.
Indien je tot slot de Bancontact App op je smartphone hebt geïnstalleerd, dan kan je ook daarmee betalen in onze checkout.

Hieronder zie je welke stappen je dient te doorlopen om je online betaling te voltooien voor de verschillende betaalmethodes:


Visa & Mastercard

Stap 1

Kies een betaalmethode

Klik op de kredietkaart waar jij mee wil betalen.

Stap 2

Voeg een nieuwe kaart toe

Deze stap is enkel nodig indien de kaart waarmee je wil betalen nog niet is toegevoegd.
Om een betaalkaart toe te voegen dien je op de 'Kaart toevoegen' knop te klikken bij het geselecteerde betaalmiddel.
Vervolgens opent er een pop-upvenster waar je de nodige gegevens invult.
Om je kaart op te slaan klik je op 'versturen'.

Stap 3

Selecteer een kaart

Je kan je betaalkaart selecteren door de ronde knoppen die voor het kaartnummer staan.
Vervolgens klik je op 'akkoord en ga verder'.

Stap 4

Vul je CVC code in

De kaartinfo van je geselecteerde kaart is automatisch ingevuld.
Je vult enkel je CVC code bij elke betaling opnieuw in. Dit om een optimale veiligheid te kunnen garanderen.
Om je bestelling af te ronden klik op 'verzenden'.

Stap 5

Orderbevestiging

Nadat we je betaling goed ontvangen hebben, verschijnt je orderbevestiging op je scherm.
Hiervan krijg je ook een bevestigingsmail in je mailbox.
Indien je alle stappen goed doorlopen hebt en je toch geen orderbevestiging te zien krijgt, of indien je twijfel hebt, aarzel dan niet om onze klantendienst te contacteren via chat of telefonisch op 0800 17 98 2.





Bancontact & Maestro


Bij Bancontact en Maestro bevestig je je bestelling met je pincode.
Indien je de Bancontact App op je smartphone hebt geïnstalleerd, scroll dan door naar de instructies van de Bancontact App.

Stap 1

Kies je betaalmethode

klik op Bancontact of Maestro om je betaalmethode naar keuze te selecteren.

Stap 2

Voeg een nieuwe kaart toe

Deze stap is enkel nodig indien de kaart waarmee je wil betalen nog niet is toegevoegd.
Om een betaalkaart toe te voegen dien je op de 'Kaart toevoegen'- knop te klikken bij het geselecteerde betaalmiddel.
Vervolgens opent er een pop-upvenster waar je de nodige gegevens invult.
Om je kaart op te slaan klik je op 'versturen'.

Stap 3

Selecteer een kaart

Je kan je betaalkaart selecteren door de ronde knoppen die voor het kaartnummer staan.
Vervolgens klik je op 'akkoord en ga verder'.

Stap 4

Voer pincode in

Je bevestigt je betaling met de pincode van je bankkaart via een bankkastje.
Indien je bank dit aanbiedt, kan je ook via je smartphone je pincode invoeren.

Stap 5

Orderbevestiging

Nadat we je betaling goed ontvangen hebben, verschijnt je orderbevestiging op je scherm.
Hiervan krijg je ook een bevestigingsmail in je mailbox.
Indien je alle stappen goed doorlopen hebt en je toch geen orderbevestiging te zien krijgt of indien je twijfel hebt, aarzel dan niet om onze klantendienst te contacteren via chat of telefonisch op 0800 17 98 2.





Bancontact App


Om te kunnen betalen met de Bancontact App dien je de app geïnstalleerd te hebben op je smartphone en moet je in de app een bankkaart hebben toegevoegd.

Stap 1

Kies een betaalmethode

Selecteer Bancontact als betaalmethode en klik op de 'Bancontact App'-link om het Bancontactvenster te openen.

Stap 2

Scan de QR-code of open in de App

-Indien je bestelt via je computer of tablet: scan met je Bancontact App de QR-code die op het scherm getoond wordt.
-Indien je een bestelling plaatst vanop je smartphone: klik op de knop om de App te openen op je toestel zelf.

Stap 3

Voer je pincode in

Bevestig je betaling door het invoeren van je Bancontact App pincode.

Stap 4

Orderbevestiging

Nadat we je betaling goed ontvangen hebben, verschijnt je orderbevestiging op he scherm.
Hiervan krijg je ook een bevestigingsmail in je mailbox.
Indien je alle stappen goed doorlopen hebt en je toch geen orderbevestiging te zien krijgt, of indien je twijfel hebt, aarzel dan niet om onze klantendienst te contacteren via chat of telefonisch op 0800 17 98 2.