Mijn JBC

Heb ik een JBC klantenkaart nodig om te bestellen?

Neen, je hebt geen JBC klantenkaart nodig om een bestelling te plaatsen. Heb je al een klantenkaart? Maak er gebruik van. Ze geeft je recht op heel wat voordelen:

·         Je spaart 1 punt per 1 euro die je spendeert in de JBC-winkels en E-shop

·         Per 100 punten krijg je 3€ korting

·         Je kan je punten snel en eenvoudig aan de kassa van jouw JBC-winkel verzilveren

·         Je beslist zelf wanneer je je korting wilt verzilveren

Je kunt eenvoudig een JBC-klantenkaart aanvragen in een JBC-winkel.

Wil je een online aankoop doen maar heb je nog geen klantenkaart? Wij maken automatisch een klantenkaartnummer aan. In je JBC-winkel kun je daarna een klantenkaart aanvragen en je klantenkaartnummer aan deze kaart koppelen via ons Customer Care Center of bij jouw volgende bestelling in de e-shop. Of je nu een aankoop in een JBC-winkel doet of via onze E-shop, je spaart telkens evenveel punten. De JBC-klantenkaart is helemaal gratis.

Heb je nog geen online-account? Registreer je dan hier. Het is snel en eenvoudig!

Welke voordelen heeft een JBC-klantenkaart?

Als lid van de JBC Family geniet je van extra voordelen.

·         Je spaart 1 punt per 1 euro die je spendeert in de JBC-winkels en E-shop

·         Per 100 punten krijg je 3€ korting

·         Je kan je punten snel en eenvoudig aan de kassa van jouw JBC-winkel verzilveren

·         Je beslist zelf wanneer je je korting wilt verzilveren

 

Als lid van de JBC family ontvang je regelmatig het JBC-magazine bij je thuis. Schrijf je bovendien in voor de JBC-nieuwsbrief. Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van onze acties en evenementen.

Nog geen lid van de JBC Family?

Vraag in jouw JBC-winkel een klantenkaart aan. Bij je eerste aankoop spaar je meteen punten.

Je kunt je klantenkaart ook aan de JBC-app koppelen zodat je steeds als eerste de JBC-nieuwtjes krijgt. (Download hier de app)

Geldigheid van de JBC-klantenkaart

De JBC-klantenkaart is in elke JBC-winkel en op onze online shop geldig.

De klantenkaart is in principe onbeperkt geldig of totdat JBC de geldigheid volgens de algemene voorwaarden herroept.

Bij inactiviteit van de klantenkaart gedurende 2 jaren na je laatste aankoop vervalt je volledig spaarpuntentegoed. Indien er gedurende 5 jaar geen activiteit meer op de klantenkaart geregistreerd wordt, kan de klantenkaart gedeactiveerd worden of zelfs uit het getrouwheidssysteem verwijderd worden.

De JBC-klantenkaart doet niet dienst als betaalmiddel. Je kunt er punten mee sparen en nadien verzilveren.

Als je je wilt uitschrijven voor het getrouwheidssysteem van JBC, mail je naar customercare@jbc.com met als onderwerp “uitschrijven voor het JBC-getrouwheidssysteem”, vermeld je je klantenkaartnummer en voeg je een kopie van je identiteitskaart toe.

Hoe kan ik punten sparen en verzilveren?

Je spaart 1 punt per 1 volle euro die je bij JBC uitgeeft. Zelfs als je afgeprijsde artikelen, artikelen in solden of een cadeaubon aankoopt, blijf je punten sparen. Bij wijze van uitzondering kunnen bepaalde artikelen uitgesloten worden omdat deze artikelen aan JBC-partners toebehoren.

Je verzilvert je punten per schijf van 100 punten. Voor elke 100 punten ontvang je 3 euro korting. Verzilveren kun je in alle JBC-winkels doen. Via de online shop spaar je punten, het is echter nog niet mogelijk om deze punten in een korting om te zetten.

 

Punten die je wenst te verzilveren

Geeft je recht op een kortingswaarde van

100 pnt

€ 3

200 pnt

€ 6

300 pnt

€ 9

1000 pnt

€ 30

2000 pnt

€ 60

 

Als je een artikel retourneert, worden de gespaarde punten in principe in mindering gebracht.

Je kunt je punten op verschillende manieren raadplegen:

·         Je puntenstand wordt op iedere kassaticket, mits vertoon van je klantenkaart, vermeld

·         Je kan je puntensaldo en je gegevens ook online raadplegen via Mijn JBC.

Spaarpunten kunnen niet omgezet worden in geld of in een tegoedbon. De verzamelde punten geven enkel recht op een kortingsvoordeel.

Hoelang zijn mijn punten geldig?

Je punten zijn geldig tot maximaal 2 jaar of tot op het einde van het zevende kalenderkwartaal volgend op het kwartaal waarin de punten werden gespaard.

De kalenderkwartalen lopen van 1 januari tot 31 maart, van 1 april tot 30 juni, van 1 juli tot 30 september en van 1 oktober tot 31 december.

Wat met waardebonnen?

JBC heeft jouw puntenstand automatisch omgerekend naar het nieuwe puntensysteem.

Concreet betekent dit dat wij de totale kortingswaarde van je puntenstand op zondagavond 13 maart 2016 hebben omgezet in een puntenstand die jou in het nieuw systeem dezelfde kortingswaarde biedt.

Je kunt vanaf 14 maart 2016 dus geen waardebonnen meer bestellen. Bestaande of recent bestelde waardebonnen blijven natuurlijk nog geldig volgens de geldigheidsdatum op de bon en kunnen probleemloos verzilverd worden.

Bij problemen kun je ons Customer Care Center contacterenvia het contactformulier of via het gratis nummer:

·         Voor België: 0800 17 98 2

·         Voor Groothertogdom Luxemburg: 8002 2201

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Geen nood! Je kunt je wachtwoord zelf aanpassen via de pagina 'wachtwoord vergeten'. Vul je e-mailadres in en even later krijg je automatisch een nieuw wachtwoord in je mailbox.

Lukt dat niet? Neem dan contact op met ons Customer Care Center. Mail naar customercare@jbc.com of bel:

  • Customer Care Center België: 0800 17 98 2

  • Customer Care Center Groothertogdom Luxemburg: 8002 2201

 

Je bereikt ons Customer Care Center van maandag tot en met zondag van 9u tot 21u.

Hoe kan ik in “Mijn JBC” mijn klantenkaartnummer of mijn gegevens aanpassen?

Wil je via de webshop je klantenkaartnummer aanpassen of meerdere actieve klantenkaarten koppelen? Neem dan contact op met ons Customer Care Center.

Wil je je persoonlijke gegevens aanpassen? Dit kan op drie manieren:

  • meld je aan op je online account en pas je gegevens onmiddellijk zelf aan

  • neem contact op met ons Customer Care Center

  • vraag het aan de kassa in een JBC-winkel