Retour i.v.m. sluiting van de winkels

Praktische richtlijnen:

1) Klanten die hun bestelling in de winkel hebben laten leveren, krijgen deze gratis thuis toegestuurd. Is jouw thuisadres onvolledig of gewijzigd neem dan contact op met ons Customer Care Center.

2) Wil je iets retourneren?

° Via onze winkels: onze retourtermijn wordt verlengd t.e.m. 14 dagen na de heropening van onze winkels.

° Via koerierdienst:

° Heb je geen GLS-label? Neem dan contact op met onze klantendienst.

° Geen GLS-punt bij jou in de buurt? Dan mag je ons jouw bestelling terugsturen via een transporteur naar keuze en naar volgend adres: JBC, Centrum Zuid 3401, 3530 Houthalen. Bezorg ons een bewijs van jouw gemaakte kosten via customercare@jbc.com en we zetten deze graag om naar punten op jouw klantenkaart.

° Via JBC Click & Collect: retourneer je pakket in een selectie JBC winkels. Ontdek hier meer info

3) Het terugbetalen van je retour kan tot 30 dagen duren.

Nog vragen?

Onze klantendienst is beschikbaar van maandag t.e.m. vrijdag tussen 9u en 17u:

° Via chat op www.JBC.be

° Via whatsapp +32 (0)471 06 25 36 (nummer eerst toevoegen in jouw contacten)

° Via e-mail: customercare@jbc.com

Bekijk hier alle meest gestelde vragen