delivery truck JBC Klantenkaart

Alleen maar voordelen!


Heb ik een JBC-klantenkaart nodig om te bestellen? Nee hoor, je hebt geen JBC-klantenkaart nodig om te bestellen. Heb je toch al een klantenkaart? Dan zou het zonde zijn om deze niet te gebruiken.
Want de klantenkaart heeft heel wat voordelen.
De voordelen van een JBC-klantenkaart? Daar wil ik meer over weten

Met een JBC-klantenkaart word je niet alleen lid van de happy JBC-family, maar zijn er ook heel wat andere voordelen:

· €1 = 1 punt
· 100 punten = € 3 korting
· Punten inruilen doe je snel en makkelijk in de JBC-webshop en de JBC-winkels
· Je beslist zelf wanneer je je punten wilt inruilen voor korting

Je kunt een gratis JBC-klantenkaart aanvragen in de JBC-winkels. Wil je online een item kopen, maar heb je nog geen klantenkaart? Wij maken automatisch een klantenkaartnummer aan. In je JBC-winkel kun je daarna een klantenkaart aanvragen en je klantenkaartnummer aan deze kaart koppelen via WhatsApp, chat e-mail en telefoon via ons Contact Care Center.

1. Spaar
Voor elke € 1 die je uitgeeft in jouw favoriete JBC-winkel of in de e-shop, krijg je 1 punt op je klantenkaart.

2. Ontvang
Per 100 punten die je spaart, krijg je zomaar een korting van € 3.

3. Ruil in
Je punten kun je snel en eenvoudig inruilen voor korting in jouw favoriete JBC-winkel of in de e-shop.

4. Enjoy!
Je beslist zelf waar en wanneer je jouw punten wilt inruilen voor korting. In de webshop vragen we bij het afrekenen of je je loyaltypunten wilt inruilen of sparen. Korting voor je gespaarde punten? Da’s extra genieten van je nieuwste aankoop!

Is mijn JBC-klantenkaart ook in de e-shop geldig?

Je JBC-klantenkaart is geldig in elke JBC-winkel en in de E-shop. Het is geen betaalmiddel maar je kunt er punten mee sparen die je kunt inruilen voor fikse kortingen.

Je JBC-punten vervallen na 2 jaar. Indien er gedurende 5 jaar geen aankopen meer op de klantenkaart geregistreerd worden, kan de klantenkaart gedeactiveerd worden of zelfs uit het getrouwheidssysteem verwijderd worden.

Als je je wilt laten verwijderen uit het getrouwheidssysteem van JBC, mail je naar customercare@jbc.com met als onderwerp ‘schrappen uit het JBC-getrouwheidssysteem’. Vermeld je klantenkaartnummer, voeg een kopie van je identiteitskaart toe en wij doen de rest.

Hoelang zijn mijn punten geldig?   

Je punten zijn geldig tot maximaal 2 jaar of tot aan het einde van het zevende kalenderkwartaal volgend op het kwartaal waarin de punten werden gespaard.
De kalenderkwartalen lopen van 1 januari tot 31 maart, van 1 april tot 30 juni, van 1 juli tot 30 september en van 1 oktober tot 31 december.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?   

Dat probleem kennen we, dus geen nood! Je kunt je wachtwoord zelf aanpassen via de pagina ‘Wachtwoord vergeten’. Vul je e-mailadres in en je krijgt automatisch een nieuw wachtwoord in je mailbox. Handig toch?

Mocht er toch nog een probleempje zijn, kan je contact opnemen met ons Customer Care Center via whatsapp, chat, e-mail telefoon.

Hoe kan ik in “Mijn JBC” mijn klantenkaartnummer of mijn gegevens aanpassen?   

Wil je via de e-shop je klantenkaartnummer aanpassen of meerdere actieve klantenkaarten koppelen? Neem dan contact op met ons Customer Care Center via customercare@jbc.com of bel gratis naar 0800 17 98 2 van ma-vrij tussen 9u en 18:30u en zat. van 10u-18u

Wil je je persoonlijke gegevens aanpassen? Dit kan op drie manieren:
· in ‘Mijn JBC’ kun je je gegevens zelf aanpassen
· neem contact op met ons Customer Care Center
· vraag het aan de kassa in een JBC-winkel

Ai, ik ben mijn klantenkaart kwijt   

Als je je klantenkaart kwijt bent, kunnen wij je helaas geen duplicaat opsturen maar je kunt steeds een nieuwe kaart vragen in de winkel. Het nieuwe nummer kun je doorgeven aan ons Customer Care Center via whatsapp, chat, e-mail . Zo kunnen wij het snel koppelen aan je verloren kaart en blijf je je gespaarde punten behouden.