• Gratis levering in winkel
  • Gratis thuis vanaf €50
  • 30 dagen bedenktijd
  • Gratis retour
  • Gratis levering en retour
  • 30 dagen bedenktijd
  • Gratis retour

delivery truck JBC Klantenkaart

Alleen maar voordelen!


Heb ik een JBC-klantenkaart nodig om te bestellen? Nee hoor, je hebt geen JBC-klantenkaart nodig om te bestellen. Heb je toch al een klantenkaart? Dan zou het zonde zijn om deze niet te gebruiken.
Want de klantenkaart heeft heel wat voordelen.
De voordelen van een JBC-klantenkaart? Daar wil ik meer over weten

Met een JBC-klantenkaart word je niet alleen lid van de happy JBC-family, maar zijn er ook heel wat andere voordelen:

· €1 = 1 punt
· 100 punten = € 3 korting
· Punten verzilveren doe je snel en makkelijk in de JBC e-shop en de JBC-winkels
· Je beslist zelf wanneer je je korting wilt verzilveren

Je kunt een gratis JBC-klantenkaart aanvragen in de JBC-winkels. Wil je online een item kopen, maar heb je nog geen klantenkaart? Wij maken automatisch een klantenkaartnummer aan. In je JBC-winkel kun je daarna een klantenkaart aanvragen en je klantenkaartnummer aan deze kaart koppelen via WhatsApp, chat, e-mail en telefoon via ons Contact Care Center.

1. Spaar
Voor elke € 1 die je uitgeeft in jouw favoriete JBC-winkel of in de e-shop, krijg je 1 punt op je klantenkaart.

2. Ontvang
Per 100 punten die je spaart, krijg je zomaar een korting van € 3.

3. Verzilver
Je punten kun je snel en eenvoudig verzilveren in jouw favoriete JBC-winkel of in de e-shop.

4. Enjoy!
Je beslist zelf waar en wanneer je jouw korting wilt verzilveren. In de E-shop vragen we bij het afrekenen of je je loyaltypunten wilt verzilveren of sparen. Korting verzilverd? Da’s extra genieten van je nieuwste aankoop!

Is mijn JBC-klantenkaart ook in de e-shop geldig?

Je JBC-klantenkaart is geldig in elke JBC-winkel en in de E-shop. Het is geen betaalmiddel maar je kunt er punten mee sparen die je kunt verzilveren voor fikse kortingen.

Je JBC-punten vervallen na 2 jaar. Indien er gedurende 5 jaar geen aankopen meer op de klantenkaart geregistreerd worden, kan de klantenkaart gedeactiveerd worden of zelfs uit het getrouwheidssysteem verwijderd worden.

Als je je wilt laten verwijderen uit het getrouwheidssysteem van JBC, mail je naar customercare@jbc.com met als onderwerp ‘schrappen uit het JBC-getrouwheidssysteem’. Vermeld je klantenkaartnummer, voeg een kopie van je identiteitskaart toe en wij doen de rest.

Hoe zit het precies met die punten? Hoe spaar en verzilver ik ze?

Per € 1 spaar je 1 punt. Zelfs als het gaat om afgeprijsde artikelen, soldenkoopjes of cadeaubonnen blijf je sparen. Zo bedanken wij jullie als trouwe klanten! Eén maar: bepaalde artikelen kunnen uitgesloten worden, omdat ze van JBC-partners zijn.

Hoe verzilver je de gespaarde punten? Je verzilvert je punten per schijf van 100 punten. Voor elke 100 punten die je spaart, krijg je zo maar € 3 korting. Verzilveren kun je in alle JBC-winkels en in onze e-shop.

Aantal punten Korting
100 pnt € 3
200 pnt € 6
300 pnt € 9
1000 pnt € 30
2000 pnt € 60

Wil je je punten in de winkel verzilveren? Dit kan gewoon door je klantenkaart te tonen aan de kassa. Zo simpel is het.

Om je punten online te verzilveren heb je eerst en vooral een online-account nodig. Je kunt die heel makkelijk aanmaken. Vervolgens kun je je klantenkaart ingeven, en koppelen aan je online-account. Als je al een account hebt, maar je online een ander puntensaldo ziet dan op je kassaticket dan kan het zijn dat je klantenkaart niet gekoppeld is. Neem in dit geval contact op met ons Customer Care Center via WhatsApp, chat, of via het nummer 0800/17982 en onze collega’s lossen dit met plezier voor je op.

Wil je je puntensaldo raadplegen? Dat kan! Na het tonen van je klantenkaart aan de kassa, vind je ze terug op je kassaticket. Online kun je ze vinden via Mijn JBC.

Spaarpunten kun je niet omzetten in geld of een tegoedbon. Ze geven uitsluitend recht op een korting.

Hoelang zijn mijn punten geldig?   

Je punten zijn geldig tot maximaal 2 jaar of tot aan het einde van het zevende kalenderkwartaal volgend op het kwartaal waarin de punten werden gespaard.
De kalenderkwartalen lopen van 1 januari tot 31 maart, van 1 april tot 30 juni, van 1 juli tot 30 september en van 1 oktober tot 31 december.

Wat met waardebonnen? Ik heb een waardebon, wat doe ik daarmee?   

JBC heeft jouw puntenstand automatisch omgerekend naar het nieuwe puntensysteem. Dit betekent dit dat wij de korting voor je totale aantal punten op zondagavond 13 maart 2016 hebben omgezet naar een totaal aantal punten dat je in het nieuwe systeem dezelfde korting biedt.

Je kunt vanaf 14 maart 2016 dus geen waardebonnen meer bestellen. Bestaande of recent bestelde waardebonnen blijven natuurlijk nog geldig tot de datum vermeld op de bon en kunnen probleemloos verzilverd worden.

Nog vragen? Stel ze aan ons Customer Care Center via whatsapp, chat, e-mail of telefoon.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?   

Dat probleem kennen we, dus geen nood! Je kunt je wachtwoord zelf aanpassen via de pagina ‘Wachtwoord vergeten’. Vul je e-mailadres in en je krijgt automatisch een nieuw wachtwoord in je mailbox. Handig toch?

Mocht er toch nog een probleempje zijn, kan je contact opnemen met ons Customer Care Center via whatsapp, chat, e-mail of telefoon.

Hoe kan ik in “Mijn JBC” mijn klantenkaartnummer of mijn gegevens aanpassen?   

Wil je via de e-shop je klantenkaartnummer aanpassen of meerdere actieve klantenkaarten koppelen? Neem dan contact op met ons Customer Care Center.

Wil je je persoonlijke gegevens aanpassen? Dit kan op drie manieren:
· in ‘Mijn JBC’ kun je je gegevens zelf aanpassen
· neem contact op met ons Customer Care Center
· vraag het aan de kassa in een JBC-winkel

Ai, ik ben mijn klantenkaart kwijt   

Als je je klantenkaart kwijt bent, kunnen wij je helaas geen duplicaat opsturen maar je kunt steeds een nieuwe kaart vragen in de winkel. Het nieuwe nummer kun je doorgeven aan ons Customer Care Center via whatsapp, chat, e-mail of via telefoon. Zo kunnen wij het snel koppelen.