… zoals het jou het beste uitkomt
Je kunt op 4 verschillende manieren veilig online betalen. Even op een rijtje:
1. Bancontact
2. Bancontact-app
3. Paypal
4. Krediet / debetkaart (Visa, MasterCard of Maestro)
Zodra we je betaling ontvangen hebben, verschijnt je orderbevestiging bij ons op het scherm. Hiervan krijg je een bevestiging in je mailbox. Als je alle stappen goed doorlopen hebt en geen orderbevestiging ontvangt, of als je twijfelt, neem dan gewoon contact op met ons Customer Care Center via customercare@jbc.com of bel gratis naar 0800 17 98 2 tussen 9u en 17u.
Betalingen met een nieuwe kaart:
1. Bancontact
2. Bancontact-app
3. Paypal
4. Visa of MasterCard
Maestro:
Opgelet: Bij een guest checkout zal er geen kaart opgeslagen kunnen worden.
Betalingen met een bestaande kaart:
Indien je in een voorgaande sessie een kaart hebt opgeslagen dan zal deze ter beschikking zijn bij je volgende betaling. Je opgeslagen kaarten staan bovenaan de betaal opties. Selecteer een opgeslagen kaart om deze opnieuw te gebruiken.
Bancontact
Visa / Mastercard:
Maestro:
Leveren in JBC-winkel
Je betaalt geen verzendkosten als je ervoor kiest om je bestelling af te halen in een JBC-winkel.
Thuislevering
Laat je de bestelling verzenden naar je thuisadres in België, Luxemburg, Frankrijk of Nederland, dan is de verzending gratis als je voor meer dan €35 bestelt. Bedraagt je bestelling minder dan € 35? Dan betaal je € 3,99 verzendkosten.
Retourneren is altijd gratis in je JBC-winkel. Via Bpost betaal je €0,95.
Wil je een cadeaubon of een kortingscode gebruiken om je bestelling af te rekenen?
In je winkelmandje, onder je besteloverzicht, kan je de code van je cadeaubon of korting ingeven. Van zodra dat je op OK klikt, zie je bij je besteloverzicht de totale korting waar je recht op hebt. Deze wordt automatisch verrekend.
Een kortingscode bestaat uit cijfers en letters, een cadeaubon enkel uit cijfers.
Voor een online aankoop kan je momenteel slechts 1 cadeaubon per aankoop gebruiken.