faq

Bestellen

Werkwijze

1. Selecteer het artikel van je keuze in de maat, kleur en hoeveelheid die je wenst.

2. Bedruk je artikel.

Opgelet! Dit kan enkel op de voorzijde van het kledingstuk binnen het zwarte kadertje. Pyjamashortjes kunnen niet worden bedrukt. - Schrijf een tekstje in het lettertype, de grootte en de kleur die je wilt. Je kunt deze tekst slepen naar de gewenste plaats binnen het zwarte kadertje. - Upload een eigen afbeelding. Opgelet! Dit is enkel mogelijk met bestanden met file extensie .jpg. De afbeelding herschaalt automatisch. Indien je ze wilt vergroten, verkleinen of verplaatsen, kan dit door de pijltjes of je muis te gebruiken. Het is ook belangrijk dat je een foto in de juiste kwaliteit aanlevert. Een minimale resolutie van 600 pixels op ware grootte is nodig. Je kunt dit eenvoudig controleren door met de rechtermuisknop op je bestand te klikken en dan te kijken bij Eigenschappen. - Kies een standaard design uit de lijst en pas de grootte ervan aan naar believen.

3. Bevestig je artikel of bedruk er nog eentje.

4. Plaats het in je winkelmandje en ga over tot betaling.

Kan ik gepersonaliseerde artikelen via de kiosk bestellen?

Neen, het is niet mogelijk om gepersonaliseerde artikelen via de kiosk te bestellen.

Kan ik mijn bestelling na betaling annuleren?

Neen, je kunt je bestelling niet meer annuleren of retourneren eenmaal je hebt afgerekend.

Betalen

Gelden acties of kortingen voor gepersonaliseerde artikelen?

Neen, acties en kortingen gelden niet voor gepersonaliseerde artikelen.

Levering en retour

Wanneer is mijn bestelling klaar om af te halen of wanneer krijg ik ze thuis geleverd?

De levertijd van je gepersonaliseerde artikelen bedraagt 3 tot 5 werkdagen vanaf het moment dat je je bestelling hebt geplaatst. De juiste levertijdindicatie staat eveneens vermeld bij het artikel van je keuze. Voor de exacte levertijd van je artikelen houden we je op de hoogte via e-mail.

Bestaat je bestelling uit meerdere artikelen (ook niet gepersonaliseerde artikelen), dan hangt de levertijd af van ieder afzonderlijk artikel. Daarom kan de gekozen combinatie van artikelen in je finale bestelling ervoor zorgen dat de levertijd voor je pakket verschilt van de levertijd van de afzonderlijke artikelen. Het is om die reden bovendien mogelijk dat je verschillende pakketjes aankrijgt.

Heb je gekozen voor een levering in een JBC-winkel, dan ontvang je een mailtje wanneer je pakketje is aangekomen. Bij thuislevering krijg je een e-mail over de status van je bestelling eenmaal we het pakketje aan DPD hebben gegeven. Je kunt het daarna volgen via DPD Track&Trace.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het is niet mogelijk om een gepersonaliseerd artikel te retourneren.

Algemeen

Als je andere vragen zou hebben, kun je hier klikken Je kunt onze klantendienst ook telefonisch bereiken van maandag tot en met zondag van 9 tot 21 uur op 0800 17 98 2 (vanuit België) of 8002 2201 (vanuit Luxemburg), of via e-mail op mode@jbc.be.